info@moremediagroup.nl +31 (0)85 111 0220

Media Strategie

Laat ons bij voorkeur vanaf het eerste moment meedenken over de aankomende campagnes, zodat wij een goede vertaling kunnen maken van jouw business- en marketingdoelstellingen naar concrete strategische plannen.

Op basis van onderzoek en analyses van onder andere de merknaam, doelgroep(en) en doelstellingen worden de belangrijkste strategische overwegingen geformuleerd. Wij vertalen marketingcommunicatiedoelstellingen naar mediadoelstellingen en bepalen op basis van data, inzichten en onderzoeken de koers. Dit resulteert in een aanpak met betrekking tot de communicatie, positionering, media keuze, media inzet, timing en mediadruk om jouw business doelstellingen te realiseren.

Onderzoek & Insights (Data)

Data is key. Het inzichtelijk maken van data is essentieel voor het ontwikkelen van strategieën, het signaleren van trends, het voorspellen van effecten of het verbeteren van conversies.

Wij gebruiken een aantal beproefde onderzoeksmethodes zoals; NOM doelgroepmonitor (NOM), Nielsen mediabestedingen, Nederlands Online Bereiks Onderzoek (NOBO), Nationaal Luister Onderzoek (NLO), Stichting Kijk Onderzoek (SKO), Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA), Decisionmakers Survey (DMS) en Doelgroepmonitor (DGM).