Loading...


Display Ads & Dynamic Ads

Title of Image

Display Ads & Dynamic Ads

Display Ads
Ook wel banner advertising genoemd, is het tonen van van visuele (clickable) advertenties op diverse websites en apps. Met het Google Display Netwerk bereik je ruim 90% van de internetgebruikers wereldwijd en kun je jouw gewenste doelgroep perfect targetten met je boodschap. Door de uitstekende meetbaarheid en retargeting mogelijkheden zijn display ads ook zeer effectief voor conversies. Ook is het mogelijk om een cross-channel te targeten op verschillende apparaten die jouw doelgroep gebruikt, zoals desktop PC, laptop, tablet en smartphone.

Dynamic Ads
Dynamic ads zijn gepersonaliseerde advertenties die automatisch worden aangepast aan de voorkeuren, interesses en het online gedrag van een individuele gebruiker. De inhoud van de advertentie (zoals afbeeldingen, tekst, prijzen en aanbiedingen) worden automatisch aangepast op basis van de gegevens van de gebruiker. Dynamic ads kunnen producten aanbevelen die de gebruiker eerder heeft bekeken of die vergelijkbaar zijn met eerdere aankopen.

Voordelen van Dynamic Ads zijn o.a. : efficiente inzetbaarheid, betere gebruikservaring en verbeterde prestatiemetingen.

Waarom Display Ads en/of Dynamic Ads inzetten?
- Specifieke targeting mogelijkheden
- Inzichtelijke resultaten (meetbaar)
- Retargeting mogelijkheden
- Adverteren op meerdere websites tegelijk, via gestandaardiseerde formaten
- Kosten efficient (je bepaalt zelf het budget)